Onze klachtenregeling
Elke klacht is voor ons een gratis verbetertip
Uw mening telt!
Wij horen graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Uw reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Geef uw suggestie, klacht of compliment aan ons door!
Klacht
Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Spreek ons daarover alstublieft aan, dan proberen we uw klacht op te lossen. Wij gaan graag met u (en uw kind) in gesprek.
Advies van TIP
U kunt altijd vrijblijvend advies vragen aan het Tandheelkundig Informatie Punt: https://www.allesoverhetgebit.nl/contact/.
Klachtenregeling
Komen we er samen niet uit, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar onze praktijk bij is aangesloten. Die opereert als een derde, neutrale partij. Via de KNMT zal een onafhankelijke klachtenfunctionaris kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.
Geschil
Als u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Bij de geschilleninstantie wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld. Die geeft een bindend oordeel over uw klacht.
Meer informatie